خدمات کارگوی در شهر تیانچین چین

خدمات کارگوی در شهر تیانچین چین

یکی از 4 کلانشهر بزرگ جمهوری خلق چین تیانچین نام دارد که از شهر های مهم چین محسوب می شود این شهر به قدری بزرگ است که به صورت دو هسته ای اداره می شود. در این شهر دانشگاه ها و کالج های کشور چین قرار دارد و علاقه مندان به تحصیل در ترکیه می توانند در این شهر درس بخوانند همچنین این شهر دارای مراکز تجاری و تولید بسیار زیاد و قدرتمندی است که به تولید محصولات اورجینال و فیک می پردازند همچنین این شهر دارای اقتصاد بسیار قدرتمندی است که باعث حجوم سیل عظیمی از تاجران به این شهر می شود به همین دلیل شرکت آسان تجارت به ارائه خدمات کارگو در تمام شهر های جمهوری خلق چین، مخصوصا شهر تیانچین می پردازد.

این مجموعه دارای تیم تخصصی جهت انجام خدمات حمل ، ترخیص ، خرید ، انتقال ارز در کشور چین، آلمان ، ترکیه ، امارات می باشد. جهت اخذ راهنمایی یا استعلام قیمت خدمات " کارگوی در شهر تیانچین چین" با مشاورین ما تماس حاصل نمایید. و یا درخواست خود را در شبکه های اجتماعی ، واتس آپ ، تلگرام یا ایمیل ارسال نمایید و در اسرع وقت کارشناسان ما با شما تماس حاصل خواهند نمود.

خدمات کارگو شرکت آسان تجارت در شهر تیانچین چین

خدمات کارگو شرکت آسان تجارت در شهر تیانچین چین

شرکت آسان تجارت با داشتن نمایندگی در شهر گوانجو چین همراه با کادر مجرب و ایرانی مقیم چین به ارائه خدمات کارگو در شهر های چین می پردازد در این مقاله به بررسی خدمات کارگویی شرکت آسان تجارت خواهیم پرداخت.

  • خرید و حمل و نقل انواع کالا از شهر های مختلف چین
  • واردات و ترخیص کالااز گمرک های کشور چین و ایران
  • تحویل کالا از فروشندگان و تولید کنندگان کشور چین
  • نگهداری و انبار داری محصولات و کالا
  • شمارش و بازرسی کالا ها در هنگام تحویل از بازرگانان چینی
  • منبع یابی کالا و پیدا کردن راه های خرید محصولات بدون واسطه
  • ارائه مترجم و فرد مسلط به فرهنگ و زبان کشور چین در زمان بازدید از کارخانه ها و نمایشگاه و عقد قرار داد
  • پیک آپ محموله ها و آماده سازی آن برای حمل و نقل
  • ترانزیت کالا
  • حمل و نقل هوایی و انتقال محموله به تمام فرودگاه های بین الملی کشور
  • خرید محصول از وب سایت های معتبر خارجی مانند: علی بابا و آمازون و …

بیش تر بخوانید: کارگو از چین

شرکت های کارگویی از چین

شرکت های کارگویی از چین

شرکت آسان تجارت یک مجموعه بین المللی دارای 8 سال سابقه درخشان با کادری مجرب و دفاتر فعال می باشد که در زمینه ی ارائه سرویس های متنوع واردات ، صادرات  هر کالای قانونی اعم از منبع یابی کالا ، ثبت سفارش ، عقد قرارداد ، انتقال ارز ، ارائه حساب ارزی ، خرید از کشور چین ، خرید از کشور آلمان ، بازرسی کالا در حین تولید و در مرحله بارگیری ، حمل و نقل دریایی و هوایی ، ترخیص کالا از بنادر گمرکات ایران(بندرعباس ، بوشهر ، خرمشهر ، شهریار و فرودگاه امام خمینی (ره) ، ارائه مترجم فارسی زبان حضوری  در کشور های چین و آلمان به تجار ، تولیدکنندگان و بازرگانان محترم با بهترین کیفیت ، کمترین ریسک و سریع ترین زمان ممکن با نازلترین قیمت ها ارائه میدهد.

اگر شما هم قصد استفاده از خدمات کارگویی شرکت آسان تجارت را دارید می توانید با مشاوران ما تماس گرفته و مشاوره رایگان درایفت کنید.

خدمات ما چگونه ارزیابی میکنید؟
[کل: 1 میانگین: 5]

دیدگاه خود را ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به اطلاع میرساند این مجموعه به غیر از دفتر مرکزی تهران هیچ گونه شعبه یا نمایندگی در سایر شهر های ایران ندارد

X