بازرگانی آسان تجارت

آشنایی با خدمات کارگو از چین به ایران

آشنایی با خدمات کارگو از چین به ایران

چین کشوری پهناور با اقتصاد بسیار قدرتمندی است که همواره تاجران و بازرگانان تمایل زیادی به خرید و واردات کالا از کشور چین دارند اما برای خرید و واردات یک سری از اقلام از کشور چین خریداران و تاجران با مراکز خرید و تولیدی ها آشنایی کامل را داشته باشند تا بتوانند محصولات را با قیمت بسیار مناسبی خریداری کنند.
تاجرانی که با فرهنگ و بازار های کشور چین آشنایی ندارند می تواند برای تجارت در این کشور از خدمات کارگویی شرکت آسان تجارت استفاده کنند اما کارگو چیست؟ و در کارگو چه خدماتی را به مشتریان ارئه می دهد در این قسمت به بررسی خدمات کارگو از چین به ایران خواهیم پرداخت.

کارگو چیست؟

کارگو تعاریف مختلفی دارد و در صنعت تجارت و حمل و نقل هر کس بسته به نوع فعالیت خود این کلمه را معنی می کند اما در این کارگو در ایران به معنی حمل و نقل هوایی همراه با خدمات ویژه است به زبان ساده تاجر با یک شرکت بازرگانی قرار داد بسته و صفر تا صد مسئولیت واردات محصولات را به صورت هوایی را بر عهده شرکت بازرگانی قرار می دهد

خدمات کارگو از چین به ایران

در این قسمت از مقاله به معرفی خدمات کارگو از چین به ایران که توسط بسیاری از شرکت های معتبر بازرگانی از جمله شرکت آسان تجارت ارائه می شود، خواهیم پرداخت
این خدمات عبارتند از:

مزایای استفاده از خدمات کارگو از چین به ایران

استفاده از خدمات کارگو مزایای بسیار زیادی برای تاجران دارد به همین دلیل تاجران علاقه زیادی به استفاده از خدمات کارگو از چین به ایران دارد در ادامه به بررسی مزایای استفاده از خدمات کارگو از چین به ایران خواهیم پرداخت.

کلام آخر

شرکت بازرگانی آسان تجارت با مستقر بودن در شهر گوانجو چین دارای پرسنل مجرب  و ایرانی مقیم کشور چین است که به ارائه خدمات کارگو در چین مانند: منبع یابی کالا، مذاکره، عقد قرارداد، بازرسی کالا امکان دریافت کالا، انبارداری، انجام حمل و نقل هوایی به مقصد بنادر ایران و امارات و ترخیص کالا را برای تولید کنندگان، بازرگانان و تجار گرامی را در سریع ترین زمان ممکن با حداقل هزینه ارائه می دهد. اگر شما هم قصد استفاده از خدمات کارگو در چین را دارید می توانید با مشاوران ما در شرکت آسان تجارت تماس بگیرید.

خدمات ما چگونه ارزیابی میکنید؟
[کل: 4 میانگین: 3]