خدمات کارگو در چین

خدمات کارگو در چین

روش حمل بار که در آن یک کالا یا چندین کالا توسط یک شرکت حمل بار به وسیله هواپیما های غیر مسافربری به نقاط مختلف جهان انتقال می یابد کارگو (cargo) می گویند. بیش تر افرادی در حوزه ی صادرات و واردات کالا فعالیت می کنند از کارگو  برای انتقال کالا هایی که دارای حساسیت و حجم بالا هستند استفاده می کنند همچنین بیش تر از این روش در صادرات و واردات بین کشور هایی استفاده می کنند که مرز زمینی ندارد.

این مجموعه دارای تیم تخصصی جهت انجام خدمات حمل ، ترخیص ، خرید ، انتقال ارز در کشور چین، آلمان ، ترکیه ، امارات می باشد. جهت اخذ راهنمایی یا استعلام قیمت خدمات " کارگو در چین" با مشاورین ما تماس حاصل نمایید. و یا درخواست خود را در شبکه های اجتماعی ، واتس آپ ، تلگرام یا ایمیل ارسال نمایید و در اسرع وقت کارشناسان ما با شما تماس حاصل خواهند نمود.

امروزه شرکت های زیادی در زمینه کارگو فعالیت دارند که یکی از بهترین و با سابقه ترین شرکت ها در این زمینه شرکت آسان تجارت است که با 10 سال سابقه در این زمینه یکی از شرکت های خوش نام در زمینه واردات و صادرات کالا به وسیله روش ها هوایی است در این مقاله به بررسی خدمات کارگو در چین خواهیم پرداخت.

چه خدمات کارگویی در چین ارائه می شود؟

چه خدمات کارگویی در چین ارائه می شود؟

در این قسمت از مقاله به بررسی خدمات کارگویی که بازرگانی آسان تجارت در چین ارائه می کند خواهیم پرداخت.
این خدمات عبارتند از:

  • خرید و حمل و نقل انواع کالا از شهر های مختلف چین
  • واردات و ترخیص کالا از گمرک های کشور چین و ایران
  • تحویل کالا از فروشندگان و تولید کنندگان کشور چین
  • نگهداری و انبار داری محصولات و کالا
  • خرید از وب سایت های فروشگاهی معتبر جهانی
  • بسته بندی تمام کالا ها و ارسال کالا به گمرک های مورد نظر
  • پیک آپ تمام محصولات
  • ترانزیت تمام کالا و ارسال آن ها به تمام گمرک های مورد نظر
  • فرستادن مترجمین و افراد آشنا با فرهنگ چین برای همراهی شما در زمان بازدید از نمایشگاه و در زمان عقد قرار داد
  • ارائه محل اسکان برای تاجران و ارائه خدمات حمل و نقل
  • حمل و نقل هوایی و انتقال محصولات به تمام فرودگاه های بین الملی ایران
  • خرید محصول از وب سایت های معتبر خارجی مانند: آمازون، علی بابا و ….

چه عواملی بر قیمت خدمات کارگو در چین تاثیر گذار است؟

چه عواملی بر قیمت خدمات کارگو در چین تاثیر گذار است؟

کارگو در چین دارای هزینه های بسیار زیادی است اما شما می توانید با انتخاب یک شرکت بازرگانی مناسب این هزینه ها را کاهش دهید اما بخشی از هزینه های کارگو به عوامل دیگری مربوط است که در این مقاله به بررسی آن ها خواهیم پرداخت.

  • ابعاد کالا: یکی از عوامل تاثیر گذار بر هزینه های کارگو ابعاد کالا است و به طور کلی اگر ابعاد کالا بزرگتر باشد هزینه آن نیز بیشتر خواهد بود همچنین اگر ابعاد و وزن کالا ی شما هم زیاد بیش تری هزینه ی کارگو دو برابر می شود.
  • فاصله مبدا تا مقصد: یکی دیگر از عواملی که بر هزینه ی کارگو تاثیر گذار است فاصله مبدا تا مقصد است اگر این فاصله بیش تر باشد هزینه ی کارگو نیز بیش تر خواهد و اگر فاضله ی بین مبدا تا مقصد کم باشد هزینه ی کارگو نیز کم خواهد بود.
  • وزن کالا: یکی از مهم ترین عوامل تاثیر گذار بر روی هزینه ی کارگو وزن کالای انتقالی است هر چقدر وزن یک کالا بیش تر باشد طبیعتا هزینه ی آن هم بالا می رود و هر چقدر وزن کالای شما کم تر باشد هزینه ی ان هم کم می شود.
  • جنس کالا: نوع و جنس کالای صادراتی یا وارداتی شما بر هزینه های کارگو تاثیر بسیار زیادی دارد به عنوان مثال اگر کالا ی شما شکننده باشد و برای انتقال آن نیاز به حساسیت بالایی وجود داشته باشد هزینه کارگو آن نیز بیش تر خواهد بود.
  • شرکتی که کارگو سفارش می دهید: برخی از کالا مانند لباس، پوشاک، موبایل، تلوزیون، ماشین آلات و … کارگو آن ها به ایران مجاز هستند و این کالا ها را می توان به وسیله کارگو به تمام کشور ها انتقال داد اما برخی از کالا ها مانند: اسلحه، مواد مخدر و مشروبات الکلی در بسیاری از کشورها مجاز نیست و کارگو آن ها به بیش تر کشر های دنیا ممنوع است.

کلام آخر

این شرکت یک مجموعه بین المللی دارای 8 سال سابقه درخشان با کادری مجرب و دفاتر فعال می باشد که در زمینه ی ارائه سرویس های متنوع واردات، صادرات هر کالای قانونی اعم از منبع یابی کالا، ثبت سفارش، عقد قرارداد، انتقال ارز، ارائه حساب ارزی، خرید از کشور چین، خرید از کشور آلمان، بازرسی کالا در حین تولید و در مرحله بارگیری، حمل و نقل دریایی و هوایی، ترخیص کالا از بنادر گمرکات ایران(بندرعباس، بوشهر، خرمشهر، شهریار و فرودگاه امام خمینی (ره)، ارائه مترجم فارسی زبان حضوری  در کشور های چین و آلمان به تجار ، تولیدکنندگان و بازرگانان محترم با بهترین کیفیت ، کمترین ریسک و سریع ترین زمان ممکن با نازلترین قیمت ها ارائه میدهد. اگر شما هم به دنبال استفاده از خدمات کارگو هستید می توانید با مشاوران ما در شرکت آسان تجارت تماس گرفته و مشاوره رایگان دریافت کنید.

خدمات ما چگونه ارزیابی میکنید؟
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاه خود را ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به اطلاع میرساند این مجموعه به غیر از دفتر مرکزی تهران هیچ گونه شعبه یا نمایندگی در سایر شهر های ایران ندارد

X