واردات ماشین آلات راه سازی از چین، آلمان و ترکیه

واردات ماشین آلات راه سازی از چین، آلمان و ترکیه

ماشین هایی که در راه سازی و معادن استفاده می شود بسیار غول پیکر و قدرتمند هستند و این ماشین های خاص دارای ابعاد بسیار بزرگی هستند. در این بین ماشین هایی که در زمینه راه سازی فعالیت می کنند کوچک تر از ماشین هایی هستند که در معادن استفاده می شود و به دلیل زیاد بودن معادن در ایران و  نیاز هایی که برای راه سازی در ایران موجود است و به دلیل نبودن مشابه ایرانی این ماشین ها، تاجران به واردات ماشین آلات راه سازی و معادن از کشور های چین، آلمان و ترکیه می پردازند.

ماشین آلات صنعتی از مهم ترین کالا های وارداتی به ایران هستند که تاجران زیادی به فکر واردات این خودرو ها هستند و هر ساله ماشین آلات صنعتی بسیاری وارد ایران می شود که همین آمار و ارقام نشان دهنده پر اهمیت بودن  واردات این دسته از کالا ها است.

در این مقاله به بررسی واردات ماشین آلات راه سازی و معدنی از کشور های چین، آلمان و ترکیه خواهیم پرداخت.

احتراما این مجموعه با دارا بودن دفاتر تجاری در کشور چین ، آلمان و ترکیه در صورت داشتن هرگونه استعلام و قیمت جهت خرید "ماشین آلات راه سازی، آلمان و ترکیه" و انتقال آن به داخل کشور و انجام پروسه های تشریفات قانونی در کشور مبدا و ایران با مشاورین ما تماس حاصل نمایید و یا مشخصات فنی کالا و دستگاه مورد نظر را در شبکه های اجتماعی واتس آپ ، تلگرام یا ایمیل ارسال نمایید و در اسرع وقت کارشناسان ما با شما تماس حاصل خواهند نمود.

واردات ماشین آلات راه سازی از آلمان

واردات ماشین آلات راه سازی از آلمان

واحد های صنعتی که در ایران تاسیس می شوند برای آغاز کار به ماشین آلاتی نیاز دارند و دوست دارند این ماشین آلات با کیفیت باشد و بعضی از این ماشین آلات را می تواند از ایران تهیه کنند ولی نمی توانند با  کیفیت محصولات آلمانی آن ها را مقایسه کرد.

در بحث ماشین آلات راه سازی و معادن، کشور آلمان یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان این نوع از ماشین آلات است که محصولات این کشور کیفیت بسیار خوبی دارند و خریداران ایرانی تمایلی بیش تری نسبت به خرید محصولات با کیفیت آلمانی دارند.

واردات ماشین آلات راه سازی از چین

بخش عمده ای از واردات ماشین آلات راه سازی و معادن از طریق واردات از کشور چین است که در سال 95 سهم وزنی واردات از کشور چین حدود 47 درصد بوده و به صورت کلی بیش ترین میزان واردات ماشین آلات راه سازی و معادن از کشور چین بوده است.

کشور چین به دلیل زیاد بودن تولید و گاهی به دلیل بی کیفیت بودن این محصولات، نسبت به ماشین آلات راه سازی و معادن کشور های اروپایی ارزان هستند به همین دلیل برخی از تاجران تمایل به وارد کردن محصولات چینی دارند.

بعد از کشور چین، بیش ترین واردات ماشین آلات راه سازی از کشور امارات است البته این نکته را نیز بگوییم که مبدا اصلی محصولات وارد شده از کشور امارات، کشور چین است و امارات به عنوان یک واسطه عمل می کند. واسطه گری امارات باعث شده است که واردات ایران از امارات عدد بزرگی برآورد شود.

واردات ماشین آلات راه سازی از ترکیه

واردات ماشین آلات راه سازی از ترکیه

ایران به دلیل نیاز به ماشین آلات راه سازی و معادن و به دلیل قیمت، قوانین و مالیات های مختلف از کشور های گوناگونی به واردات کالا می پردازند که یکی از این کشور ها، کشور ترکیه است. ایران به دلیل تحریم های ایالات متحده آمریکا نمی تواند با بسیاری از کشور قرار داد بسته و به واردات ماشین آلات راه سازی و معادن بپردازد ولی کشور ترکیه از این غائله مستثنی است این دلیل مهم ترین دلیل واردات ماشین آلات راه سازی از ترکیه است.

برخی از ماشین آلات وارداتی از کشور ترکیه، تولید خود کشور ترکیه است که این محصولات کیفیت بالایی نیز دارند اما در بعضی موارد کشور ترکیه به عنوان یک واسطه عمل می کند

واردات ماشین آلات شرکت آسان تجارت

شرکت آسان تجارت با 8 سال فعالیت در زمینه های بین الملی می تواند تمام مسئولیت های واردات ماشین آلات صنعتی، راه سازی و معادن شما را بر عهده بگیرد شما می توانید با مشاوران ما در شرکت آسان تجارت تماس گرفته و مشاوره رایگان دریافت کنید.

 

خدمات ما چگونه ارزیابی میکنید؟
[کل: 2 میانگین: 4]

دیدگاه خود را ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به اطلاع میرساند این مجموعه به غیر از دفتر مرکزی تهران هیچ گونه شعبه یا نمایندگی در سایر شهر های ایران ندارد

X