بازرگانی آسان تجارت

خدمات کارگو در شهر گوانجو چین

شهر گوانچو یا گوانژو یکی از جنوبی ترین بنادر تجاری چین است که به عنوان دروازه ی جنوبی چین شناخته می شود. این شهر در هماسایگی رودخانه مروارید و از شمال با شهر های هنگ کنگ و ماکائو همسایه است و یکی از مقاصد گردشگران و تاجران برای تجارت است در این راستا شرکت اسان تجارت با داشتن نمایندگی در شهر گوانجو چین به ارائه خدمات کارگو مانند منبع یابی کالا، مذاکره، عقد قرارداد ، نگهداری محصولات در انبار، ترخیص کالا، بازرسی کالا و حمل و نقل کالا می پردازد در این مقاله به بررسی خدمات کارگویی شرکت آسان تجارت در شهر گوانجو چین خواهیم پرداخت.

خدمات شرکت آسان تجارت در شهر گوانجو چین

همانطور که گفتیم شرکت اسان تجارت با داشتن نمایندگی در شهر گوانجو همچنین با داشتن کادری بسیار مجرب و ایرانی در شهر گوانجو به ارائه خدمات کارگو هوایی و دریایی می پردازد در این قسمت از مقاله به بررسی خدمات ارائه شده توسط شرکت آسان تجارت در شهر گوانجو چین خواهیم پرداخت.

چه مشکلاتی  در زمان واردات کالا از چین برای شما اتفاق می افتد؟

اگر شما به تنهایی بخواهید از چین محصولاتی را وارد کنید دچار مشکلات زیادی خواهید که ما در این مقاله به این مشکلات اشاره خواهیم کرد و راه حل این مشکلات را نیز به شما خواهیم گفت.

اما راه حل این مشکلات استفاده از خدمات کارگو است در همین راستا شرکت اسان تجارت برای پاسخ به نیاز های تاجران و مشتریان خود به ارائه خدمات کارگو در تمام شهر های کشور چین می پردازد شرکت آسان تجارت با داشتن نمایندگی در شهر گوانجو چین و همچنین با داشتن بیش از 9 سال سابقه در زمینه ارائه خدمات بازرگانی و کارگو به تاجران یکی از شرکت های خوش نام در این زمینه است.

اگر شما هم قصد واردات و صادرات را از کشور چین و شهر گوانچو را دارید می توانید با مشاوران ما در شرکت آسان تجارت تماس بگیرید  و مشاوره رایگان دریافت کنید.

خدمات ما چگونه ارزیابی میکنید؟
[کل: 1 میانگین: 5]