خدمات کارگو در شهر شنزن چین

خدمات کارگو در شهر شنزن چین

یکی از اولین شهر هایی که در های خود را بر روی تاجران خارجی برای تجارت باز کرد شهر شنزن چین بود و یکی از مزیت هایی که باعث پیشرفت سریع این شهر شد همسایگی شهر شنزن با هنگ کنگ بود که این شهر را به یکی از بزرگ ترین کلانشهر های کشور چین تبدیل کرد. شهر شنزن که یک کلانشهر در حال پیشرفت شناخته می شود به صورت کامل نیاز های تاجران را برای تجارت بر طرف می کرده است و مجموعه خوبی از بازار های مجهز را به تاجران و بازدید کنندگان ارائه می کند و شما می توانید در این شهر انواع لباس ها، تجهیزات برقی، جواهرات و کالای مورد نیاز خود را از این شهر خریداری کنید.

این مجموعه دارای تیم تخصصی جهت انجام خدمات حمل ، ترخیص ، خرید ، انتقال ارز در کشور چین، آلمان ، ترکیه ، امارات می باشد. جهت اخذ راهنمایی یا استعلام قیمت خدمات " کارگو در شهر شنزن چین" با مشاورین ما تماس حاصل نمایید. و یا درخواست خود را در شبکه های اجتماعی ، واتس آپ ، تلگرام یا ایمیل ارسال نمایید و در اسرع وقت کارشناسان ما با شما تماس حاصل خواهند نمود.

شرکت آسان تجارت با داشتن نمایندگی و کادر مجرب در کشور چین به ارائه خدمات کارگو مانند منبع یابی کالا، مذاکره و عقد قرار داد، بازرسی کالا، ترخیص کالا، حمل و نقل و … به بازرگانان و تاجران می پردازد در این مقاله به بررسی خدمات ارائه شده توسط شرکت آسان تجارت در شهر شنزن چین خواهیم پرداخت.

خدمات شرکت آسان تجارت در شهر شنزن چین

خدمات شرکت آسان تجارت در شهر شنزن چین

کشور چین به دلیل نداشتن قانون اصولی برای تجارت و بی توجه مسئولین این کشور برای حل مشکلات بازرگانان خارجی شاهد کلاهبرداری زیاد از طرف فروشندگان چینی می شویم به همین دلیل تجارت در شهر چین نیاز به تجربه بسیار زیادی دارد اما شرکت آسان تجارت با ارائه خدمات کارگو در تمام شهر چین این مشکلات را بر طرف می کند در این قسمت از مقاله به خدمات ارائه شده توسط شرکت آسان تجارت در شهر شنزن چین خواهیم پرداخت.

  • خرید محصول از سایت های خارجی در کشور چین
  • ترخیص کالا در گمرک کشور های مبدا و مقصد
  • حمل و نقل هوایی محصولات به فرودگاه های گمرکی کشور
  • ترانزیت کالا به گمرک های هدف
  • پیک آپ محصولات و آماده سازی آن برای حمل و نقل
  • ارائه مترجم و فردی که با فرهنگ کشور چین آشنا باشد برای همراهی بازرگانان و تاجران در نمایشگاه ها، کارخانه ها و در زمان عقد قرار داد
  • منبع یابی و خرید محصولات از فروشندگان و  تولید کنندگان کشور چین
  • انبار داری محصولات
  • بسته بندی محصولات
  • بازرسی کالا در منبع و مقصد

حجم واردات محصول از شهر شنزن چین

حجم واردات محصول از شهر شنزن چین

همانطور که می دانید کشور چین یکی بزرگترین صادر کنندگان کالا به ایران است به طوریکه بسیاری از نیاز های بازار ایران توسط این کشور رفع می شود و بررسی ها نشان می دهد که در 5 سال اخیر به دلیل تحریمات کشور آمریکا، واردات محصول از کشور چین 10 برابر افزایش یافته است.

اما میزان حجم واردات محصولات الکتریکی از شهر شنزن چین به دلیل  وجود بازار های محصولات الکتریکی بسیار زیاد است همچنین در این شهر تولید کنندگان محصولات الکتریکی به تولید محصولات های کپی برند های مطرح جهانی در زمینه وسایل الکتریکی می پردازد به همین دلیل این شهر قطب محصولات الکتریکی در کشور چین است. شما می توانید انواع وسایل و تجهیزات الکتریکی را از این شهر با کمک خدمات کارگو شرکت آسان تجارت خریداری کنید.

خدمات کارگو شرکت آسان تجارت

خدمات گسترده بازرگانی آسان تجارت در زمینه ی خرید، حمل و ترخیص کالا و کلیه امور کارگو در گوانجو و کارگو در ایوو، شنزن و شانگهای وایو و … اعم از تحویل گرفت کارتن ها و پالت ها ی مشتریان از تولیدکنندگان یا فروشنده های چینی، شمارش کالا، بازرسی کمی و کیفی کالا به هنگام بارگیری درچین، بسته بندی، انبارداری و ارسال کالا به سمت بنادر ایران و دبی می باشد. اگر شما هم قصد تجارت در کشور چین و شهر شنزن را دارید می توانید با مشاروان ما در شرکت آسان تجارت تماس گرفته و از خدمات کارگو این شرکت بهره مند شوید.

خدمات ما چگونه ارزیابی میکنید؟
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاه خود را ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به اطلاع میرساند این مجموعه به غیر از دفتر مرکزی تهران هیچ گونه شعبه یا نمایندگی در سایر شهر های ایران ندارد

X