خدمات کارگو در شهر ایوو چین

خدمات کارگو در شهر ایوو چین

خدمات کارگو یکی از خدماتی است که شرکت آسان تجارت به ارائه آن می پردازد کارگو نوعی از خدمات باربری هوایی محسوب می شود باربری هوایی به دو قسمت تقسیم می شوند که عبارتند از کارگو و فریت بار. کارگو معمولا توسط تاجران و بازرگان بین الملی مورد استفاده قرار می گیرد.

این مجموعه دارای تیم تخصصی جهت انجام خدمات حمل ، ترخیص ، خرید ، انتقال ارز در کشور چین، آلمان ، ترکیه ، امارات می باشد. جهت اخذ راهنمایی یا استعلام قیمت خدمات " کارگو در شهر ایوو چین" با مشاورین ما تماس حاصل نمایید. و یا درخواست خود را در شبکه های اجتماعی ، واتس آپ ، تلگرام یا ایمیل ارسال نمایید و در اسرع وقت کارشناسان ما با شما تماس حاصل خواهند نمود.

شرکت آسان تجارت با داشتن نمایندگی در شهر گوانجو چین همراه با کادر مجرب و ایرانی مقیم چین به منبع یابی کالا، عقد قرارداد، بازرسی کالا، مذاکره، انبار داری، باربری کالا و ترخیص کالا از گمرک می پردازند و بازرگانان و تاجران با اعتماد به شرکت آسان تجارت می توانند.

همچنین این شهر علاوه بر ارائه خدمات کارگو در شهر گوانجو چین به ارائه خدمات کارگو و فریت بار در تمام شهر های چین مثل ایوو چین می پدازد. در این مقاله به خدمات کارگو و فریت بار ارائه شده شرکت آسان تجارت در شهر ایوو چین برای کارگو از چین خواهیم پرداخت.

خدمات کارگو آسان تجارت در شهر ایوو چین

همان طور که گفتیم شرکت آسان تجارت با داشتن نمایندگی در شهر گوانجو کشور چین به ارائه خدمات کارگو به تاجران و بازاگانان ایرانی در شهر های گوانجو، شنزن، شانگهای وایو، ایوو و … می پردازد در این قسمت از مقاله به بررسی خدمات شرکت آسان تجارت در شهر ایوو چین خواهیم پرداخت.

  • خرید و حمل کالا در شهر ایوو چین
  • ترخیص کالا از گمرک
  • منبع یابی تولید کنندگان و فروشندگان محصولات درشهر ایوو چین
  • عقد قرار داد با فروشندگان و تولید کنندگان کالا به صورت عمده و خرده
  • تحویل کالا از فروشندگان و تولید کنندگان و بازرسی آن ها
  • ارائه افراد آشنا به فرهنگ چین و مترجم زبان چینی به تاجران و بازرگانان ایرانی در هنگام بازدید از کارخانه ها، شهر ها و در زمان عقد قرار داد.
  • نگه داشتن محموله ها در انبار و بسته بندی و ارسال کالا
  • پیک آپ کالا ها و آماده سازی برای حمل
  • اکسپرس کلیه کالا ها
  • حمل و نقل هوایی از ایوو چین به فرودگاه امام خمینی
  • ترانزیت کالا
  • خرید از وب سایت های علی بابا، تاباءو و ….

مراحل انجام کارگو به زبان ساده از چین

مراحل انجام کارگو از چین به زبان ساده

اگر به دنبال تجارت طولانی هستید و به دنبال شرکتی معتبر هستید که بتوانند خدمات کارگو در چین را انجام دهد ما به شما شرکت اسان تجارت را معرفی می کنیم. شرکت آسان تجارت با حفظ منافع مالی و حقوق بازرگانان و تاجران در کشور چین تبدیل به یکی از موفق ترین شرکت های بازرگانی ایران وچین شده است در این قسمت از مقاله به بررسی مراحل انجام کارگو به زبان ساده از چین خواهیم پرداخت.

چین یکی از پر جمعیت ترین و پهناور ترین کشور های جهان است که اقتصاد بسیار قدرتمندی دارد به همین دلیل دولت چین اهمبت خاصی به قرارداد های تجاری و بین الملی تشخصا و شرکت های اتباع خارجه نمی دهد و این کار باعث بروز کلاه برداری های زیادی در اقتصاد کشور چین می شود.

افرادی که قصد تجارت در کشور چین دارند باید با بازار های این کشور آشنایی کامل را داشته باشند همچنین با فرهنگ و زبان این کشور آشنایی کامل را نیز داشته باشند و به تمام قوانین و مقررات تجارت در چین مسلط باشند ما در شرکت آسان تجارت به ارائه بهترین خدمات کارگو در کشور چین و شهر ایوو چین می پردازیم.

کارگو در ایوو چین

شهر صنعتی ایوو چین یکی از شهر هایی است که تا 30 سال پیش یک روستا محسوب می شد اما با سیاست ها و اصلاحات مسئولان چینی امروزه به یکی از شهر های بزرگ و قدرتمند چین تبدیل خواهد شد اما یکی از نکاتی که در مورد این شهر بدانیم این است که کارخانه های موجود در شهر ایوو چین به تولید محصولات درجه 3 و درجه 4 می پردازد و به صادرات آن به کشور های دیگر می پردازند به عنوان مثال جنس های بی کیفیتی که در بازار ایران دیده می شود بیش تر در شهر ایوو چین تولید شده است.

کارگو در ایوو چین

در این شهر می توان به دلیل وجود کارخانه های متعدد می توان هر محصولی را وارد کرد و اگر یک نمونه از یک محصول را داشته باشید می توانید در این شهر این محصول را به تولید انبوه برسانید به زبان ساده شهر ایوو چین دریای کارخانه و محصولات است که اگر با این دریا نا آشنا باشید و راهنمایی نداشته باشید امکان دارد در دریای این شهر غرق شوید به همین دلیل استفاده از خدمات کارگو به تاجران و بازرگانی که قصد واردات کالا از شهر ایوو چین را دارند توصیه می شود.

کلام آخر

شرکت آسان تجارت یکی از شرکت های معتبر ایرانی است که با داشتن شهبه در کشور چین به ارائه خدمات کارگو در این کشور می پردازد اگر شما نیز قصد واردات و صادرات کالا را از کشور چین را دارید می توانید با مشاوران ما در شرکت آسان تجارت تماس گرفته و مشاوره رایگان دریافت کنید.

خدمات ما چگونه ارزیابی میکنید؟
[کل: 1 میانگین: 5]

دیدگاه خود را ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به اطلاع میرساند این مجموعه به غیر از دفتر مرکزی تهران هیچ گونه شعبه یا نمایندگی در سایر شهر های ایران ندارد

X