معرفی کارگو به چین

معرفی کارگو به چین

از مسائل مهم واردات و صادرات که تاجران همیشه با آن درگیر بوده اند خرید محصول، انبار ایمن آن، خدمات پس از فروش محصولات خریداری شده و … است اما مهم ترین مسئله ای که یک تاجر در فرایند صادرات و واردات با آن درگیر است انتخاب روش های انتقال کالا از مبدا به مقصد است. یکی از راه های انتقال کالا از مبدا به مقصد راه های هوایی است که به آن کارگو می گویند.

کشور چین هم یکی از کشور هایی است که میزان صادرات آن به کشور ایران زیاد است همچنین به دلیل تنوع زیاد کالا در این کشور و ارزان بودن محصولات کشور چین، تاجران ایرانی به واردات کالا از این کشور می پردازند به همین خاطر در این مقاله به معرفی کارگو به چین خواهیم پرداخت زیرا تحویل به موقع کالا از جمله وظایف مهم خدمات کارگو در چین است.

شرکت کارگو چه وظایفی دارد و چه خدماتی را باید ارائه کند؟

شرکت کارگو چه وظایفی دارد و چه خدماتی را باید ارائه کند؟

شرکت هایی که وظیفه کارگوی شما را بر عهده می گیرند بعضی از خدماتی را باید به شما ارائه کنند که در این قسمت از مقاله به صورت کامل به بررسی این خدمات و وظایف خواهیم پرداخت. این نکته را نیز بدانید که خدمات کارگو در چین باید به صورت دقیق و صحیح صورت گیرد.

  • شرکت های ارائه دهنده خدمات در چین باید به تاجر یا خریدار کمک کنند تا محصول مورد نظر خود را پیدا و خریداری کند.
  • یکی از وظایف مهم شرکت ارائه دهنده کارگو در چین پیدا کرد شرکت های فروشنده که بهترین کیفیت محصولات را ارئه می کنند.
  • این شرکت ها باید لیست کارخانه های تولید کننده را داشته باشد تا خریدار بتواند محصول مورد نظر خود را با بهترین قیمت خریداری کند. این را در نظر داشته باشید خرید از تولید کننده همیشه ارزان تر و مقرون به صرفه تر است زیرا واسطه ها و فروشنده سود خود را به این کالا ها اضافه می کنند و اما شرکت های ارائه دهنده خدمات کارگو باید ارزان تر راه را برای شما ارائه کنند
  • شرکت های ارائه دهنده کارگو این خدمت را باید به مشتریان خود این خدمت را ارائه کنند که در زمان خرید یک محصول بتوانند از کارخانه تولید کننده این محصول بازدید کنند و در تمامی مسیر خرید محصول همراه خریدار باشند.
  • از دیگر خدماتی که شرکت های ارائه دهنده کارگو، موظف به انجام آن در کشور چین هستند، خرید بلیط، ویزا، سرویس های ایاب و ذهاب و رزرو هتل است
  • شرکت ارائه دهنده خدمات کارگو باید یک مترجم و راهنما ی مسیر مجرب را همراه با خریدار بگذراند همچنین باید خدمات انتقال ارز به صورت دقیق توسط شرکت ارائه کننده کارگو انجام گیرد.
  • در صورت امکان می تواند خدمات حمل و نقل دریایی را نیز برای خریداری فراهم کند.
  • این شرکت باید خدمات ترخیص کالا از گمرک به بهترین و سریع ترین روش انجام دهد.

چگونه به خدمات کارگو در چین دسترسی داشته باشیم؟

چگونه به خدمات کارگو در چین دسترسی داشته باشیم؟

اگر می خواهید به خدمات کارگو در چین دسترسی داشته باشید باید یک شرکت معتبر برای خود انتخاب کنید و سپس به صورت اینترنتی اقدام کنید، بعد از این کار خطوط هوایی شما توسط شرکتی که انتخاب کرده اید تعیین می شود و سپس مشخص می شود کالا ی شما به چه روندی وارد یا صادر می شود.

همچنین شما باید زمان دقیق تحویل محموله را بدانید و برای تحویل آن برنامه ای داشته باشید

نکته: در بعضی از روز های سال خدمات کارگو دارای تخفیفات است که می توانید از آن استفاده کنید.

خدمات کارگو به چین شرکت آسان تجارت

بازرگانی آسان تجارت با برند تجاری آسان تجارت (شرکت بازار تجارت جهان ابریشم) در ایران و با نام تجاری  Guangzhou Sing Song Import and Export Co., Ltdدر کشور چین و با نام تجاری   Asan Import _Export  .GmbHدر کشور آلمان شناخته می شود و به عنوان یکی از شرکت های ارائه دهنده خدمات جامع بازرگانی مستقر در کشور ایران، چین و آلمان فعالیت می کند.

این شرکت یک مجموعه بین المللی دارای 8 سال سابقه درخشان با کادری مجرب و دفاتر فعال است که در زمینه ی ارائه سرویس های کارگو و متنوع واردات، صادرات اعم از منبع یابی کالا، ثبت سفارش، عقد قرارداد، انتقال ارز، ارائه حساب ارزی، خرید از کشور چین، خرید از کشور آلمان، بازرسی کالا در حین تولید و در مرحله بارگیری، حمل و نقل دریایی و هوایی، ترخیص کالا از بنادر گمرکات ایران (بندرعباس، بوشهر، خرمشهر، شهریار و فرودگاه امام خمینی (ره)، ارائه مترجم فارسی زبان حضوری  در کشور های چین و آلمان به تجار، تولیدکنندگان و بازرگانان محترم با بهترین کیفیت، کمترین ریسک و سریع ترین زمان ممکن با نازلترین قیمت ها ارائه می دهد. اگر شما قصد واردات و صادرات را دارید می توانید با مشاوران ما در شرکت آسان تجارت تماس گرفته و مشاوره رایگان دریافت کنید.

خدمات ما چگونه ارزیابی میکنید؟
[کل: 1 میانگین: 5]

دیدگاه خود را ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به اطلاع میرساند این مجموعه به غیر از دفتر مرکزی تهران هیچ گونه شعبه یا نمایندگی در سایر شهر های ایران ندارد

X