معرفی شرکت معتبر کارگو از چین

معرفی شرکت معتبر کارگو از چین

شرکت آسان تجارت یک مجموعه بین المللی دارای 8 سال سابقه درخشان با کادری مجرب و دفاتر فعال می باشد که در زمینه ی ارائه سرویس های متنوع واردات، صادرات  هر کالای قانونی اعم از منبع یابی کالا، ثبت سفارش، عقد قرارداد ، انتقال ارز، ارائه حساب ارزی، خرید از کشور چین، خرید از کشور آلمان، بازرسی کالا در حین تولید و در مرحله بارگیری، حمل و نقل دریایی و هوایی، ترخیص کالا از بنادر گمرکات ایران(بندرعباس، بوشهر، خرمشهر، شهریار و فرودگاه امام خمینی (ره)، ارائه مترجم فارسی زبان حضوری در کشور های چین و آلمان به تجار، تولیدکنندگان و بازرگانان محترم با بهترین کیفیت، کمترین ریسک و سریع ترین زمان ممکن با نازلترین قیمت ها ارائه می دهد. در این مقاله به بررسی بک شرکت معتبر ارائه دهتده کارگو در چین خواهیم پرداخت.

خدمات کارگویی که شرکت آسان تجارت در چین ارائه می دهد

در این قسمت از مقاله به بررسی و معرفی خدماتی که شرکت آسان تجارت به تاجران ایرانی ارائه می کند خواهیم پرداخت.

  • خرید و حمل کالا در شهر گوانجو چین
  • ترخیص کالا از گمرک های مبدا و مقصد
  • منبع یابی تولید کنندگان و فروشندگان محصولات در شهر پکن چین
  • عقد قرار داد با فروشندگان و تولید کنندگان کالا به صورت عمده و خرده
  • تحویل گرفتن کالا از فروشندگان و تولید کنندگان و بازرسی آن ها و سپس نشان دادن آن به مشتریان
  • ارائه افراد آشنا به فرهنگ چین و مترجم زبان چینی به تاجران و بازرگانان ایرانی در هنگام بازدید از کارخانه ها، شهر ها و در زمان عقد قرار داد.
  • نگه داشتن محموله ها در انبار و بسته بندی و ارسال کالا تمام توسط کارکنان شرکت آسان تجارت انجام می پذیرد
  • پیک آپ کالا ها و آماده سازی برای حمل محصولات به انبار و گمرک ها
  • اکسپرس کلیه کالا ها
  • حمل و نقل هوایی از شهر پکن چین به فرودگاه امام خمینی
  • ترانزیت کالا به گمرک های مورد نظر
  • خرید محصولات مورد نظر مشتریان و تاجران از وب سایت های آمازون، تابائو، علی باباو …

مراحل انجام خدمات کارگو در چین

مراحل انجام خدمات کارگو در چین

در صورتی که قصد انجام دادن تجارتی طولانی، پایدار و امن برای واردات کالا از چین هستید و نیازمند همکاری با یک شرکت ایرانی-چینی که هم در کشور چین و هم در کشور ایران دفتر کار و دارای سابقه معتبر میباشند بایستی آن شرکت حتما حافظ منافع مالی و حقوق خریدار در کشور چین باشد. از آنجایی که چین یک کشور پهناور و وسیع بوده و به قرارداد های تجاری بین المللی اشخاص و شرکت های اتباع خارجه اهمیت خاصی توسط دولت چین به اون صورت داده نمی شود و نیز نیم توان به اون صورت از طریق پیگرد های قانونی از طریق سفارت یا از داخل چین درصورت بروز هر مشکلی ترتیب اثر داد. همچنین آشنایی با بازار مربوطه، تسلط بر برخی موضوعات مانند تسلط بر زبان چینی، اطلاع از قوانین و مقررات تجارت، مراحل واردات کالا و برخی موضوعات دیگر است که برای هر تاجر که قصد واردات دارد امری الزامی است.

کلام آخر

شرکت آسان تجارت یکی از بهترین شرکت های ارائه دهنده خدمات کارگو در چین است که با داشتن نمایندگی در شهر گوانچو چین و با همراهی کادری مجرب ایرانی به ارائه خدمات کارگو از چین می پردازد اگر شما هم قصد استفاده از خدمات کارگویی شرکت آسان تجارت را دارید می توانید با مشاوران ما در شرکت آسان تجارت تماس گرفته و مشاوره رایگان دریافت کنید.

خدمات ما چگونه ارزیابی میکنید؟
[کل: 1 میانگین: 5]

دیدگاه خود را ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به اطلاع میرساند این مجموعه به غیر از دفتر مرکزی تهران هیچ گونه شعبه یا نمایندگی در سایر شهر های ایران ندارد

X