محصولات وارداتی از چین در سال 1400

محصولات وارداتی از چین در سال 1400

چین کشوری با اقتصاد قدرتمند است که بر بسیاری از تکنولوژی و فناوری های روز دنیا دست یافته است و به وسیله ی این فناوری محصولات با کیفیت و گاهی بی کیفیت را تولید می کند و به صادرات آن به دیگر کشور می پردازد. کشور ما ایران یکی از این کشور ها هست که محصولات مورد نیاز خود را از کشور چین وارد می کند. در این مقاله از آسان تجارت به بررسی لیست محصولاتی که از چین در سال 1400 وارد می شوند می پردازیم.

لیست محصولات وارداتی کم تر شناخته شده از چین

بیش تر قهوه های مصرفی ایران توسط کشور چین تامین می شود و واردات این محصول به دلیل تقاضای زیاد این محصول در شیرینی فروشی ها و کافی شاپ ممنوع نشده است. تاجران ایرانی در سال 1400 حدود 2 تن قهوه از کشور چین وارد ایران کرده اند.

این محصول به صورت خام و فله ای وارد کشور می شود و پس از وارد شدن در ایران فرآوری می شود و سپس به بازار عرضه می شود و سود بسیاری برای بازرگانان دارد زیرا بسته بندی این محصول در ایران صورت می گیرد.

احتراما این مجموعه با دارا بودن دفاتر تجاری در کشور چین ، آلمان و ترکیه در صورت داشتن هرگونه استعلام و قیمت جهت خرید "محصولات وارداتی در سال 1400" و انتقال آن به داخل کشور و انجام پروسه های تشریفات قانونی در کشور مبدا و ایران با مشاورین ما تماس حاصل نمایید و یا مشخصات فنی کالا و دستگاه مورد نظر را در شبکه های اجتماعی واتس آپ ، تلگرام یا ایمیل ارسال نمایید و در اسرع وقت کارشناسان ما با شما تماس حاصل خواهند نمود.

تمام خوراکی ها مجوز های مخصوص خود را دارند که برای واردات آن ها باید مجوز هایی که نیاز است را تهیه کنید تا بتوانید به راحتی کالا ها را وارد ایران کنید.

لیست محصولات غیر ضروری وارداتی از چین

یکی از محصولات غیر ضروری که از چین وارد ایران می شود قلوه سنگ است که شاید هیچ کس را هم تصورش را نکند که 18 هزار دلار پول صرف واردات سنگ ها در مدل های چخماخی، ریگ های صاف و … می شود.

کالای بعدی محصولاتی مانند: آدامس، پاستیل، سر فلزی نوشابه ها و … هستند که حجم زیادی از واردات را به خود اختصاص داده اند. محصول بعدی که واردات آن هیچ ضرورتی ندارد پیراهن مشکی مردانه است که هر ساله حدود 20 میلیون دست وارد بازار های داخلی می شود. البته بیشترمحصولات از این لیست واردات آن ها به دلیل تحریم ها و کم شدن ذخایر ارزی کشور ممنوع شده است.

لیست محصولات پرسود وارداتی ازچین

لیست محصولات پرسود وارداتی ازچین

سوال بسیاری از افرادی که اخیرا واردات کالا را شروع کرده اند این است که واردات کدام محصول پر سود است؟

اولین نکته درباره لیست محصولات پر سود وارداتی این است که در فصل های مختلف کالا های وارداتی پرسود با یکدیگر متفاوت هستند و یک محصول را نمی توان به صورت ثابت و تمامی فصل ها برای سود بیش تر وارد کرد.

از محصولاتی که واردات آن بسیار پر سود می توان به گوشی های هوشمند اشاره کرد زیرا گوشی های هوشمند در چین بسیار ارزان است، البته لازم بع ذکر است که تمام محصولاتی که مربوط به لوازم الکتریکی و تکنولوژی هستند در چین بسیار ارزان هستند به عنوان مثال محصولاتی مانند لپ تاب، کامپیوتر، تلوزیون و …

از دیگر محصولات پر سود وارداتی به چین می توان به محصولات آرایشی و بهداشتی و لوازم خانگی اشاره کرد که لازم به ذکر واردات لوازم آرایشی و بهداشتی به دلیل کمبود ارز و داشتن نمونه های داخلی ممنوع است اما این محصولات در لیست پر سود ترین محصولات وارداتی در سال 1400 قرار گرفته است.

مطالب مرتبط: چرا واردات عطر ممنوع شد؟

لیست محصولات وارداتی عجیب از چین

از عجیب ترین کالا های وارداتی که از چین وارد ایران می شود می توان به 700 تن انواع میخ و 160 تن قرقره اشاره کرد. ایران با اینکه دارای کارخانه های عظیم فولاد است و تولید این محصولات نیاز به تکنولوژی خاصی ندارند اما این محصولات در لیست عجیب ترین محصولات وارداتی ایران از چین است.

از دیگر محصولات که در لیست محصولات عجیب وارداتی از چین قرار می گیرند عبارتند از: شمع، سنگ پا، واکش کفش در دو مدل مات و براق، زیپ، درب های فلزی نوشابه و ….

لیست محصولات وارداتی ساده از کشور چین

امسال حدود 5 تن موی انسان از کشور چین وارد ایران شده است که ارزش آن تقریبا 12 هزار دلار این محصول که در لیست محصولات وارداتی ساده از کشور چین قرار می گیرد که در فضای آرایشی و بهداشتی بسیار پر مصرف است.

از دیگر محصولات ساده وارداتی از کشور چین می توان به نخ دندان، جارو، پا ک کن، مهر های تاریخ زن، و مداد تراش اشاره کرد. قیمت این محصولات نسبت به نمونه های داخلی ارزان تر است.

لیست کالا های مهم وارداتی از چین

هرینه های واردات کالا از چین

در این قسمت هزینه هایی را به شما خواهیم گفت که در طول واردات کالا از چین و در گمرک پرداخت خواهید کرد این هزینه ها عبارتند از:

  • هزینه هایی که برای خرید کالا در کشور چین پرداخت خواهید کرد
  • هزینه های حمل و نقل و شرکت های کشتیرانی
  • هزینه بازرسی کالا
  • هزینه های ثبت سفارش
  • هزینه انبار داری
  • هزینه بیمه بار
  • هزینه های گمرک
  • هزینه های ترخیص

مشاوره واردات از چین شرکت آسان تجارن

در این مطلب به طور کامل در مورد لیست محصولات واردات از کشور چین صحبت کردیم. هرگونه سوال یا راهنمایی در مورد واردات کالا از چین دارید می توانید از مشاوره رایگان شرکت آسان تجارت بهرمند شوید.

 

خدمات ما چگونه ارزیابی میکنید؟
[کل: 5 میانگین: 4]

دیدگاه خود را ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به اطلاع میرساند این مجموعه به غیر از دفتر مرکزی تهران هیچ گونه شعبه یا نمایندگی در سایر شهر های ایران ندارد

X