راهنمای ثبت رشته فعالیت کارت بازرگانی

راهنمای ثبت رشته فعالیت کارت بازرگانی

*الزام تعیین رشته فعالیت در سامانه یکپارچه اعتبارسنجی و رتبه‌بندی برای کلیه کارت‌های بازرگانی *

این مجموعه دارای تیم تخصصی جهت انجام خدمات حمل ، ترخیص ، خرید ، انتقال ارز در کشور چین، آلمان ، ترکیه ، امارات می باشد. جهت اخذ راهنمایی یا استعلام قیمت خدمات "راهنمای ثبت رشته فعالیت کارت بازرگانی" با مشاورین ما تماس حاصل نمایید. و یا درخواست خود را در شبکه های اجتماعی ، واتس آپ ، تلگرام یا ایمیل ارسال نمایید و در اسرع وقت کارشناسان ما با شما تماس حاصل خواهند نمود.

📣 قابل توجه کاربران محترم سامانه جامع تجارت خارجی؛

✅ به اطلاع می‌رساند در گام دوم از اجرای ماده 4 آیین‌نامه اجرایی مواد 5 و 6 قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز و تصویب‌نامه شماره 130722/هـ55743ت مورخ 1397/10/4 مبنی بر تعیین تعداد و نوع رشته فعالیت بر اساس اطلاعات سامانه یکپارچه اعتبارسنجی و رتبه‌بندی، *بازرگانان کلیه استان‌ها به غیر از تهران تا تاریخ 1400/03/26 و بازرگانان استان تهران(کارت‌های صادره از تهران) تا تاریخ 1400/04/02فرصت دارند نسبت به تعیین و ثبت نهایی رشته فعالیت‌های کارت بازرگانی خود در سامانه مذکور اقدام نمایند. *

⚠️ بدیهی است از تاریخ مذکور به بعد، ملاک عمل در بررسی کالاهای ثبت‌سفارش‌ کلیه کارت‌های بازرگانی، رشته فعالیت‌های ثبت شده در سامانه یکپارچه اعتبارسنجی و رتبه‌بندی خواهد بود.

✳️ شایان ذکر است که پیش از این سه استان کرمان، گیلان و یزد ملزم به ثبت رشته فعالیت در سامانه یکپارچه اعتبارسنجی و رتبه‌بندی شده‌اند.

◀️ بازرگانان محترم به منظور مشاهده،انتخاب یا ویرایش رشته فعالیت‌های خود می‌توانند در سامانه جامع تجارت با نقش بازرگان حقیقی/حقوقی از بخش عملیات رتبه‌بندی و مالی – مدیریت رتبه‌بندی وارد سامانه یکپارچه اعتبارسنجی و رتبه‌بندی شده و از طریق گزینه«رشته فعالیت‌های مجاز» اقدام نمایند. پس از ثبت رشته فعالیت به صورت فوق‌الذکر، امکان به‌روزرسانی رشته فعالیت در سامانه جامع تجارت از طریق بخش بارگذاری صلاحیت‌ها وجود خواهد داشت.

❗️ لازم به ذکر است بازرگانانی که رشته فعالیت‌های خود را در سامانه یکپارچه اعتبارسنجی و رتبه‌بندی ثبت کرده‌اند، ملاک استعلام رشته فعالیت بر اساس اطلاعات از سامانه مذکور بوده و رشته فعالیت‌های انتخابی، جایگزین رشته فعالیت‌های موجود خواهد شد.

🔹سند و فیلم راهنمای ثبت رشته فعالیت کارت بازرگانی👇
https://aparat.com/v/RgNuz
https://www.ntsw.ir/DownloadFile.aspx?id=285

خدمات ما چگونه ارزیابی میکنید؟
[کل: 1 میانگین: 5]

دیدگاه خود را ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به اطلاع میرساند این مجموعه به غیر از دفتر مرکزی تهران هیچ گونه شعبه یا نمایندگی در سایر شهر های ایران ندارد

X