حواله یوان فوری

حواله یوان فوری

در حالی که امروزه ارسال پول به چین بسیار ساده تر از گذشته است، اما هنوز موانع زیادی وجود دارد تا از ایمنی و مقرون به صرفه بودن آن اطمینان حاصل شود. برای یافتن بهترین روش برای انتقال پول به چین باید چندین فاکتور از جمله سهولت تراکنش ، سرعت، هزینه و شفافیت فرآیند در نظر گرفته شود. هر پرداخت برون مرزی به نرخ ارز و هزینه های پردازش بستگی دارد، اما ارسال سریع پول در چین مستلزم درک کامل فرآیند است. برای آشنایی بیشتر با روش‌ های پرداختی در چین می توانید از دیگر مقاله های ما همچون حواله یوان به ویچت و حواله یوان به علیپی استفاده کرده و برای اینکه بدانید کدام یک برای شما بهترین است ما را در سایت آسان تجارت همرامی نمایید . 

این مجموعه دارای تیم تخصصی جهت انجام خدمات حمل ، ترخیص ، خرید ، انتقال ارز در کشور چین، آلمان ، ترکیه ، امارات می باشد. جهت اخذ راهنمایی یا استعلام قیمت خدمات "حواله یوان فوری" با مشاورین ما تماس حاصل نمایید. و یا درخواست خود را در شبکه های اجتماعی ، واتس آپ ، تلگرام یا ایمیل ارسال نمایید و در اسرع وقت کارشناسان ما با شما تماس حاصل خواهند نمود.

حواله یوان فوری

اگر نیاز به پرداخت ماهانه یا حفظ ثبات مالی خود در طول فرآیند انتقال دارید ، و واردات از چین و کار های حمل و نقل هوایی و دریایی  و دنبال کار های ترخیص کالا و حواله یوان هستید ، دانستن مدت زمان نقل و انتقالات مفید است. به طور متوسط، معمولاً یک تا سه روز کاری طول می کشد تا با استفاده از بانک ها، Remitly، Wise یا Xendpay از خارج از کشور پول به چین منتقل شود. با این حال، اگر از Western Union استفاده می کنید، می توانید پول خود را در چند دقیقه دریافت کنید، اما در نتیجه تحویل سریعتر، باید هزینه های بسیار بالاتری بپردازید. هنگام برنامه ریزی برای انتقال پول به چین باید به دو نکته توجه کنید: چقدر پول برای انتقال نیاز دارید؟ چقدر سریع به پول نیاز دارید؟ برای هر چیزی کمتر از 5000 دلار آمریکا، گزینه ای که  اغلب توصیه می شود و کمترین کارمزد را دارد، استفاده از  یک حساب بانکی چینی با استفاده از سرویسی مانند Wise است. هر چیزی بالاتر از 5000 دلار تنها گزینه شماست. اگر سرعت اهمیت دارد، مانی گرام می تواند ظرف چند ساعت پول را در خارج از کشور دریافت کند. همه گزینه های دیگر از چند روز تا بیش از یک هفته طول می کشد. در ادامه به بررسی روش های انتفال سریع پول به چین می پردازیم.

ارسال پول به چین از طریق pay pal

1.پی پال PayPal

به دلیل تجربه کاربری و اعتبار کلی بالا ، پی پال یکی از محبوب ترین ابزارهای انتقال پول برای مبالغ کمتر در سراسر جهان است. 

 قابلیت اطمینان: بسیار بالا 

هزینه انتقال: 2.9٪ + کارمزد تغییر ارز 

سختی راه اندازی: کم 

سرعت: سریع 

PayPal به دلیل رابط زبان چینی قوی در این پلتفرم، پایگاه کاربر مناسبی در چین دارد. اگرچه استفاده از آن در چین بسیار رایج است، اما مقاومت در برابر توانایی ارسال پول به هر جایی مستقیماً از تلفن هوشمند خود دشوار است. نقطه ضعف اصلی PayPal کارمزد تبدیل ارز به همراه 2.9٪ کارمزد انتقال است.  کارمزد هایی مانند این واقعاً می‌ توانند در طول زمان افزایش یابند و Paypal را به انتخابی نامناسب برای تجارت‌ های بزرگتر با تراکنش‌ های زیاد در روز تبدیل کنند.   

2.حواله بانکی (از طریق سوئیفت)

نقل و انتقالات بانکی مدت زیادی است که وجود داشته است. و بسیار رایج هستند و اغلب بهترین انتخاب برای مشاغل و حواله های تجاری هستند.بزرگترین و معتبرترین بانک های بین المللی در چین  و همچنین هر کشور دیگری از سیستم استاندارد بین المللی کد SWIFT برای انتقال مطمئن پول بین حساب ها استفاده می کنند.  

قابلیت اطمینان: بالا 

هزینه انتقال: 35-45 دلار به همراه هزینه های تبدیل ارز 

سختی راه اندازی: کم 

سرعت: نسبتاً آهسته تا متوسط (از چند روز تا چند هفته) 

چنین نرخ ثابت نسبتاً عظیمی آشکارا نقل و انتقالات برای معاملات کوچک و مکرر را حذف می کند. همانطور که می دانیم، چیزهایی مانند Paypal برای آن بهترین هستند. با این حال، برخی از فروشندگان معمولی ممکن است روش انتقال جدید یا کمتر رایج را نپذیرند. در این صورت، انتقال از طریق حواله های بانکی  ممکن است بهترین یا تنها انتخاب شما باشد. متوجه خواهید شد که معیار قابلیت اطمینان بالا است و این مختص چین و چند کشور دیگر است که قوانین پولشویی و سرمایه گذاری به همان اندازه سختگیرانه ای دارند. گاهی اوقات، هنگام ارسال حواله بانکی به چین، حواله مسدود و بررسی می شود. اینکار می تواند  انتقال پول را چند روز یا حتی چند هفته به تاخیر بیاندازد. خیلی رایج نیست، اما چون ممکن است اتفاق بیفتد، توصیه می کنیم آن را در نظر داشته باشید. 

ارسال پول به چین از طریق Wise

3.  TransferWise (اکنون به “Wise” تغییر نام داده است)

آیا لازم است برای یکی از اعضای خانواده یا شریک تجاری خود یک معامله بزرگ و یکباره به چین انجام دهید؟ اگر چنین است، وایز سریع ترین و آسان ترین روش معامله است. TransferWise همچنین دارای نرخ ارز بالاتری در مقایسه با Western Union است. هزینه انتقال وجه به چین از طریق TransferWise چقدر است؟ 

هزینه انتقال: 2.95 دلار + 1.19٪ از کل مبلغ شما 

یک حساب کاربری آنلاین بسازید و وارد شوید. مبلغ مورد نظر برای انتقال را همراه با جزئیات گیرنده وارد کنید. با استفاده از حواله بانکی یا کارت اعتباری یا نقدی به TransferWise پرداخت کنید. TransferWise پول را از طرف شما ارسال می کند. گیرنده انتخابی شما ظرف چند روز کاری پول را به رنمینبی (یوان چین) دریافت خواهد کرد. 

وایز نرخ‌ های ارز متوسط بازار را ارائه می‌ کند، که آنها را برای مهاجران چینی که به دنبال صرفه‌ جویی در هزینه‌ های نقل و انتقال هستند، جذاب می‌ کند. اگر بخواهید از این سرویس استفاده کنید، درصدی کارمزد از شما دریافت می شود که با هزینه های دریافت شده توسط سایر ارائه دهندگان قابل مقایسه است.به عنوان مثال، هنگام ارسال 1000 دلار به چین، وایز درصدی معادل 12.60 دلار را دریافت می کند. همچنین بسته به میزان ارسال، باید هزینه دیگری بپردازید. 

بدهی بانکی (ACH) – کارمزد 2.59 دلار آمریکا 

کارت نقدی – هزینه 11.27 دلار آمریکا 

کارت اعتباری – هزینه 37.44 دلار آمریکا 

این بدان معناست که با استفاده از ارزان‌ ترین گزینه ممکن که انتقال بدهی بانکی (ACH) است، 6,375.32 یوان دریافت خواهید کرد. اگر پول را انتقال دهید، وایز ظرف 24 ساعت پول شما را دریافت می کند. وقتی صحبت از امنیت به میان می‌ آید، وایز یک تیم کلاه برداری دارد که هشدارهای بی‌ درنگ، حفاظت از داده‌ ها و سایر خدمات را در اختیار شما قرار می‌ دهد. جدا از داشتن یک وب سایت کاربر پسند، Wise در اندروید یا iOS نیز موجود است.

ارسال پول به چین از طریق WorldRemit

4. WorldRemit

این سایت در  انتقال پول حواله های کوچکتر تخصص دارد. WorldRemit اساساً گزینه های تحویل انعطاف پذیرتری را نسبت به روش هایی مانند Venmo، Crypto، PayPal و غیره ارائه می دهد. WorldRemit را مانند جایگزینی برای TransferWise یا Western Union با بازار ها، نرخ‌ ها و گزینه‌ های تحویل مختلف در نظر بگیرید. همه آنها را بررسی کنید تا ببینید کدام روش بهترین ویژگی ها را برای منطقه شما دارد . حداکثر مبلغ WorldRemit برای انتقال پول به چین چقدر است؟ 

 هزینه انتقال: 0.00 USD 

حداکثر مبلغ انتقال: 5000 دلار 

نرخ ارز: متفاوت است. از Spread استفاده می کند 

چگونه از طریق WorldRemit پول ارسال کنیم؟ 

یک حساب کاربری ایجاد کنید و با اطلاعات کاربری خود وارد شوید.  مقدار پولی که می خواهید ارسال کنید را وارد کنید. روش انتقال خود را انتخاب کنید (سپرده بانکی، تحویل نقدی یا پلتفرم دیجیتال). سپس تمام مشخصات بانکی گیرندگان را وارد کنید. با استفاده از حواله بانکی یا کارت اعتباری یا نقدی به WorldRemit پرداخت انجام دهید. 

ارسال پول با WorldRemit چقدر طول می کشد؟ 

 زمان انتقال بستگی به روش انتخابی شما دارد: اگر تحویل نقدی را انتخاب کنید، پول بلافاصله در پیشخوان محل WorldRemit محلی، و با ارائه یک شناسه عکس و شماره مرجع تراکنش در دسترس گیرنده قرار می گیرد. در غیر اینصورت ، گیرنده پول را ظرف چند دقیقه دریافت می کند. 

 

5.حساب تجاری Statrys

Statrys در ارائه کار آمد ترین و راحت ترین روش ممکن برای انتقال وجوه به فروشندگان بین المللی خود به شرکت های فرامرزی تخصص دارد. یکی از راه‌ هایی که ما این کار را انجام می‌ دهیم، خدمات حساب تجاری غیر بانکی ما است. آن را به عنوان یک راه حل برای هر جنبه از امور مالی بین المللی خود در نظر بگیرید. یک پلتفرم واحد با همه چیزهایی که نیاز دارید، از جمله پرداخت های فروشنده، حقوق و دستمزد، فارکس و موارد دیگر. 

ارسال پول به چین از طریق مانی گرام

6. مانی گرام

شرکت هایی مانند مانی گرام وجود دارند که تقریباً همان هزینه بانک شما را دریافت می کنند، اما می توانند پول شما را در کمتر از یک روز در دسترس قرار دهند. این روش خوب کار می کند، اما در چین ممکن است دردسر ساز شود و در صف بانک منتظر باشید تا پول را پس بگیرید و سپس دوباره در صف بایستید تا آن را به رنمینبی تبدیل کنید (شما نمی توانید رنمینبی بفرستید، باید ارز کشور خود را بفرستید). 

 

7.  استفاده از خودپرداز 

هزینه های خودپرداز توسط اکثر بانک های چین دریافت می شود. آنها ممکن است از 20 یوان (3.08 دلار آمریکا) تا 30 یوان (4.63 دلار آمریکا)  بدون احتساب کار مزدی که بانک اصلی شما، معمولاً حدود 5 دلار آمریکا، در هنگام استفاده از کارت نقدی کشور خود دریافت می کند، هزینه کنند. همچنین دستگاه های خودپرداز در چین دارای محدودیت برداشت روزانه و هر تراکنش هستند. اینها می تواند از بانکی به بانک دیگر متفاوت باشد. با این حال، به عنوان یک قانون کلی، می‌ توانید ۲۵۰۰ یوان (۳۸۵.۸۵ دلار آمریکا) در هر تراکنش و حداکثر ۲۰،۰۰۰ یوان (۳،۰۸۶.۸۷ دلار آمریکا) در روز برداشت کنید. چند نکته برای کمک به شما این است که همه دستگاه های خود پرداز در چین از پین های شش رقمی استفاده می کنند، در حالی که بیشتر کشورها از پین چهار رقمی استفاده می کنند. به همین دلیل، بانک ممکن است کارت بانکی کشور خود را نپذیرند. اگر اینطور است، باید دو عدد 0 را قبل از شماره پین خود اضافه کنید. با این حال، قبل از انجام این کار، با بانک چک کنید زیرا ممکن است دستگاه خودپرداز کارت بانکی شما را ندهد. نکته بعدی این است که اگر یکی از آن حساب‌ های بانکی را در کشور خود دارید، از ATM HSBC، Citibank یا Scotiabank در چین استفاده کنید، زیرا ممکن است کارمزدها کاهش یابد. 

 

 

 کلام اخر 

در این مقاله به بررسی روش هایی برای حواله فوری و سریع یوان به چین پرداختیم . توصیه می کنیم اگر می خواهید به چین پول بفرستید و دنبال سریع ترین و مطمئن ترین راه هستید با مشاوران ما در بازرگانی آسان تجارت در ارتباط باشید و پول خود را هر چه سریع تر به چین ارسال کنید.

 

 

خدمات ما چگونه ارزیابی میکنید؟
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاه خود را ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به اطلاع میرساند این مجموعه به غیر از دفتر مرکزی تهران هیچ گونه شعبه یا نمایندگی در سایر شهر های ایران ندارد

X