حواله یوان بدون کارمزد

حواله یوان بدون کارمزد

برای انقال پول به چین می‌ خواهید از یک سرویس انتقال پول استفاده کنید که کمترین کارمزد را برای شما به ارمغان ‌آورد. در این مقاله به شما نشان می دهیم که مراقب چه چیزهایی باشید، چه خدماتی کمترین هزینه را دریافت می کنند و از کدام خدمات به طور کلی اجتناب کنید. با این حال، همیشه قبل از انتقال پول ،سایت آسان تجارت را بررسی کنید، این سایت به صرفه ترین و مطمئن ترین خدمات را برای حواله یوان بدون کارمزد ارائه می دهد. این مطلب به شما کمک می‌ کند تا بدانید کدام روش‌ ها برای انتقال پول در سطح بین‌ المللی به صرفه تر هستند. 

این مجموعه دارای تیم تخصصی جهت انجام خدمات حمل ، ترخیص ، خرید ، انتقال ارز در کشور چین، آلمان ، ترکیه ، امارات می باشد. جهت اخذ راهنمایی یا استعلام قیمت خدمات "حواله یوان بدون کارمزد" با مشاورین ما تماس حاصل نمایید. و یا درخواست خود را در شبکه های اجتماعی ، واتس آپ ، تلگرام یا ایمیل ارسال نمایید و در اسرع وقت کارشناسان ما با شما تماس حاصل خواهند نمود.

مطالب مرتبط : بخش نامه های گمرکی

هنگام ارسال پول به چین به چه نکاتی باید توجه کرد

هنگام ارسال پول به چین به چه نکاتی باید توجه کرد 

قبل از ارسال پول به چین، سه نکته مهم وجود دارد که باید در نظر بگیرید، و آنها عبارت اند از:

  • هزینه انتقال
  • نرخ ارز 
  • سرعت انتقال

در ادامه به بررسی هر کدام می پردازیم. 

هزینه های انتقال 

به طور کلی، هنگام ارسال پول از حساب بانکی خود به یک حساب بانکی در چین، یکی از سه نوع کارمزد را پرداخت خواهید کرد. 

  • هزینه ثابت 
  • درصد کارمزد 
  • هزینه ترکیبی 

هزینه های ثابت 

یکی از کارمزد هایی که هنگام ارسال پول به چین با آن مواجه خواهید شد ، کارمزد ثابت است که مهم نیست چقدر پول ارسال کنید. به عنوان مثال، بانک ولز فارگو 18 دلار آمریکا (به اضافه کارمزد نرخ ارز) را بدون در نظر گرفتن اینکه 1000 دلار یا 10000 دلار به چین ارسال می کنید، دریافت می کند. این امر ، حواله یوان به چین را از طریق انتقال بانکی را ، به یکی از به صرفه ترین گزینه ها برای ارسال مقادیر زیاد پول به چین تبدیل می کند. 

هزینه های درصدی 

برخلاف هزینه های ثابت، درصد کارمزد ها با مقدار پولی که به چین ارسال می کنید افزایش می یابد. به عنوان مثال، برای انتقال 1000 دلار با استفاده از Wise ،مقدار 1.26 درصد یا 12.60 دلار آمریکا هزینه پرداخت می کنید. از آنجایی که بر اساس کل مبلغی که ارسال می‌ کنید، هزینه کارمزد دریافت می‌ کنید، می‌ توانید ببینید که هزینه‌ های درصد در هنگام ارسال مقادیر زیادی پول به کشور چقدر می‌ تواند پرهزینه باشد. 

هزینه های ترکیبی 

در نهایت، هزینه های ترکیبی ، ترکیبی از کار مزد های ثابت و درصدی است. PayPal’s Xoom از این نوع ساختار کار مزد استفاده می کند ، و به همین دلیل است که یکی از ارائه دهندگان خدمات انتقال پول، پرهزینه محسوب می شود . با این حال، به یاد داشته باشید که کار مزد های بالا تنها چیزی نیست که باید بررسی کنید بلکه باید نرخ ارز را نیز در نظر بگیرید تا بیشترین CNY را دریافت کنید. 

نرخ تبدیل 

به استثنای Wise، برای بانک ها و ارائه دهندگان خدمات انتقال پول آنلاین غیر معمول است که نرخ های متوسط بازار را به شما ارائه دهند، بنابراین  بررسی کنید که این نرخ به نرخ متوسط بازار در XE نزدیک باشد.  در کنار کارمزد انتقال و نرخ ارز، در نظر گرفتن سرعت انتقال نیز مهم است که در لیست بعدی ما قرار دارد. 

سرعت انتقال

 در مورد این بخش به طور کامل در مقاله حواله یوان فوری صحبت کرده ایم. اگر برای شما سرعت انتقال پول به چین مهم تر باشد این مقاله می تواند برای شما مفید واقع گردد.

مطالب مرتبط : حمل ونقل هوایی و دریایی و زمینی 

به صرفه ترین راه برای حواله یوان به چین

به صرفه ترین راه برای حواله یوان به چین 

چه  مسافری هستید که نیاز به پول دارد چه می خواهید با استفاده از وجوه ذخیره شده در خارج از چین برای خرید چیزی در چین بپردازید چه برای حواله یوان به ازای واردات از چین ، در هر دو مورد ، درک به صرفه ترین و سریع‌ ترین راه‌ های ارسال پول به چین ضروری است. در ادامه ، به بررسی گزینه های سریع و به صرفه برای حواله یوان به چین آورده شده است. 

استفاده از پول نقد  

بدون شک همیشه باید مقدار کمی پول نقد در دست داشته باشید اما مسئله این است که چه مقدار پول نقد می توانید به چین بیاورید؟ به گفته اداره گمرک چین، مسافران  می توانند 20000 یوان پول نقد یا ارز خارجی معادل 5000 دلار آمریکا را بدون اظهار نامه با خود حمل کنند. هر چیزی بیش از این مقادیر باید توسط گمرک چین بررسی شود. 

استفاده از چک های مسافرتی

استفاده از چک های مسافرتی   

یک گزینه مطمئن ، هرچند قدیمی ، چک های مسافرتی است. برای چندین دهه این روش ، انتخاب مسافران بین المللی بود. هیچ محدودیتی برای حمل چک های مسافرتی وجود ندارد زیرا این چک ها ارز محسوب نمی شوند، اما تقریباً مانند گذشته محبوب نیستند. امروزه نه تنها یافتن مکانی برای خرید با چک های مسافرتی دشوار است، بلکه نقد کردن آن نیز دشوار است. اگرچه بانک اصلی شما چیزی از شما دریافت نمی کند اما بانک چینی شما احتمالاً کار مزد ناچیزی (حدود 15 دلار آمریکا) از شما دریافت کند .هم چنین یک مشکل بزرگ وجود دارد. و آن این است که بررسی این روش بین 30 تا 60 روز طول می کشد.  

توصیه : 

 اگر بتوانید از قبل برنامه ریزی کنید، و مشکل زمانی نداشته باشید نوشتن چک برای خودتان ممکن است گزینه بدی نباشد. 

دستگاه های خود پرداز در چین  

دو روش قبلی خیلی کارامد نیستند . نرخ ارز در فرودگاه وحشتناک بالا است و تلاش برای دستیابی به یک راه حل منصفانه در یک بانک می تواند نیمی از روز شما را خرج کند برای دریافت پول نقد می توانید  از دستگاه خود پرداز در چین استفاده کنید اکثر دستگاه های خود پرداز در سراسر چین ویزا و مستر کارت و همچنین UnionPay، Diner’s Club و غیره را می پذیرند. استفاده از دستگاه خود پرداز در چین فوق العاده راحت است، به همین دلیل است که بسیاری از مردم این روش را ترجیح می دهند، اما دو عیب متمایز برای آن وجود دارد: 

1) محدودیت‌ های برداشت:  

محدودیت برداشت حدود 2000 تا 3000 RMB در روز وجود دارد . جالب است که این محدودیت اغلب توسط بانک کشور شما اعمال می شود، نه توسط خود پرداز چینی (شما می توانید چندین بار از یک دستگاه خود پرداز برداشت کنید). یکی از راه‌ های حل این مشکل استفاده از چندین حساب است یا اگر با همسر تان سفر می‌ کنید با کارت بانکی همسرتان  می‌ توانید برای برداشت از دو حساب در یک روز استفاده کنید. 

2) کارمزد بانکی: 

بانک های نادری هستند که کارمزد خود پرداز دریافت نمی کنند، بنابراین انتظار داشته باشید که هر بار که از دستگاه خود پرداز استفاده می کنید بین 5 تا 10 دلار آمریکا  از حساب شما کسر شود. علاوه بر این، شما همچنین نرخ ارزی دریافت می کنید که به اندازه ای نیست که بخواهید با پول نقد وارد بانک شوید. 

توصیه :  

دستگاه های خود پرداز یک گزینه عالی هستند، اما وقتی از یک دستگاه برای برداشت پول استفاده می کنید، حداکثر سقف برداشت را بردارید تا مجبور نباشید بیش از یک بار این کار را انجام دهید. 

نکته : 

مطمئن شوید که شماره پین کارت بانکی خود را می دانید!  زیرا در این صورت نمی‌ توانید از یک دستگاه خود پرداز چینی پول بگیرید. 

 از کارت اعتباری بین المللی استفاده کنید 

این گزینه جدیدی است که برای خرید در چین خوب عمل می کند اگر مسافری سطح بالا هستید می‌ توانید از کارت اعتباری برای پرداخت هزینه اقامت در هتل و برخی رستوران‌ ها در شهرهای بزرگ‌ تر چین استفاده کنید. 

برخی از کارت های اعتباری وجود دارند که برای خرید های بین المللی هزینه ای ندارند.  باید بررسی کنید که آنها چگونه نرخ ارز را محاسبه می کنند، و معمولاً می تواند گزینه خوبی باشند. 

ارسال پول به چین از طریق مانی گرام

ارسال پول به چین از طریق MoneyGram

شرکت هایی مانند مانی گرام وجود دارند که تقریباً همان هزینه بانک شما را دریافت می کنند، اما می توانند پول شما را در کمتر از یک روز در دسترس قرار دهند. این روش خوب کار می کند، اما در چین ممکن است دردسر ساز شود و در صف بانک منتظر باشید تا پول را پس بگیرید و سپس دوباره در صف بایستید تا آن را به رنمینبی تبدیل کنید (شما نمی توانید رنمینبی بفرستید، باید ارز کشور خود را بفرستید). 

 ارسال پول به چین از طریق Remitly 

Remitly یکی از ارزان ترین گزینه ها برای ارسال پول به چین است، برای نقل و انتقالات بار اول، Remitly هیچ کارمزد ی دریافت نمی کند و نرخ ارز متوسط منصفانه ای را ارائه می دهد. پس از اولین انتقال، آنها تقریباً 3 دلار برای انتقال 1000 دلار دریافت می کنند. با این حال ، حواله یوان به علیپی  و حواله یوان به ویچت هزینه‌ هایی را دریافت خواهند کرد. Alipay 7.71 دلار آمریکا هزینه می‌ گیرد و وی چت تنها زمانی هزینه دریافت می کند که از حساب وی چت خود به حساب بانکی خود پول برداشت کنید. بانک‌ های چین نیز 10 دلار کارمزد دریافت خواهند کرد. اما در صورت انتقال 1000 دلاری به چین، 6524 یوان در حساب بانکی خود در چین دریافت خواهید کرد که Remitly را به بهترین گزینه در این لیست تبدیل می کند. 

 ارسال پول به چین از طریق Xendpay

Xendpay یک انتخاب عالی برای نقل و انتقالات بار اول است، زیرا آنها مدل «پرداخت هر چه می خواهید» را برای اولین 2275 دلاری که به چین ارسال می کنید ارائه می دهند. پس از آن بسته به ارزی که به کشور ارسال می کنید، ممکن است 0.41 درصد تا 1.5 درصد اضافی از شما دریافت کنند. با این حال، حتی زمانی که شما “انتقال رایگان” را انتخاب می کنید، Xendpay همچنان درصدی از مبادله ارز را می گیرد که معمولاً معادل 2 تا 3 درصد است. علاوه بر این، بسته به نوع پرداختی که در پلتفرم Xendpay استفاده می کنید ، با هزینه های دیگری مواجه خواهید شد: 

  •  کارت اعتباری – 2.3 درصد کارمزد 
  • کارت نقدی – 2.3 درصد کارمزد 

اما این هنوز بدترین معامله موجود نیست، زیرا ارسال 1000 دلار به چین از طریق Xendpay  6417 یوان به دست می‌ آورید مقداری که با روش وایز دریافت می‌ کنید کمی بیشتر است. با Xendpay، ممکن است ظرف یک تا سه روز کاری پول خود را در حساب بانکی چینی خود پیدا کنید . امنیت Xendpay در رتبه بالایی قرار دارد. جنبه هایی از سیاست های امنیتی آنها شامل حفاظت از داده ها، خدمات ضد پول شویی و استفاده از پروتکل های امنیتی فعلی اینترنت است. می‌ توانید با استفاده از وب‌ سایت یا برنامه تلفن همراه آن برای دستگاه‌ های Android و iOS، با Xendpay پول انتقال دهید. 

حواله های بانکی 

خوشبختانه چین اخیرا محدودیت های خود را برای ارسال مبالغ هنگفت پول به این کشور لغو کرده است. بنابراین اگر می خواهید 10000 دلار به چین بفرستید، انجام این کار خوب است.اما انتقال شما ممکن است گزارش شود زیرا دولت همیشه به دنبال کلاهبر داری و پول شویی است. هنگام ارسال پول به چین از طریق حواله بانکی، نسبت به زمانی که از یک ارائه دهنده خدمات انتقال پول آنلاین استفاده می کنید، هزینه بیشتری پرداخت نمی کنید.به عنوان مثال، اگر 10000 دلار از بانک ولز فارگو ارسال می کنید، باید هزینه انتقال ثابت بین المللی ولز 18 دلار، کارمزد مبادله 5.6 درصد و کارمزد بانک چینی 10 دلار را بپردازید.در پایان، شما 61056 یوان دریافت خواهید کرد و باید ظرف دو تا سه روز حواله شما برسد. بانک آمریکا و همچنین اکثر موسسات مالی دیگر کارمزد ثابت و نرخ ارز خود را دریافت خواهند کرد. منطقی است که آنها بین 2 تا 4 درصد کار مزد نرخ ارز را دریافت کنند. با توجه به اینکه بانک شما ممکن است برنامه تخصصی برای انتقال پول بین المللی نداشته باشد، با استفاده از حواله بانکی، تا چهار روز طول می کشد تا پول نقد خود را دریافت کنید. برای گزینه‌ های سریع‌ تر، باید هزینه‌ های بیشتری بپردازید. 

مطالب مرتبط : ترخیص کالا

ارسال پول به چین از طریقWESTERN UNION

Western Union 

وقتی صحبت از انتقال حواله پول به میان می‌ آید، Western Union معمولاً ارزان‌ ترین گزینه شما نیست، اما هنگام ارسال پول به چین در واقع مقدار مناسبی CNY به دست می‌ آورد. وسترن یونیون حدود 2 درصد از نرخ مبادله نقل و انتقالات بین المللی به چین را دریافت می کند، و شرکت هیچ هزینه ای در صورت انتخاب حواله بانکی دریافت نمی کند. با رفتن به این مسیر، 6401.80 یوان برای انتقال 1000 دلار به داخل کشور منهای 10 دلار کارمزد بانک چینی دریافت خواهید کرد.  

کارت اعتباری – هزینه 29.99 دلار 

کارت نقدی  کارمزد 2.99 دلار

تنها ایراد استفاده از Western Union برای ارسال پول به چین این است که دارای سقف 7000 دلاری برای نقل و انتقالات است، بنابراین اگر به بیش از آن نیاز دارید باید از یکی از روش های بالا استفاده کنید. . استفاده از وسترن یونیون نیز ایمن و امن است و کاربر پسند است.  

ارسال پول به چین از طریق pay pal

پی پال (Xoom) 

همچنین می توانید با استفاده از سرویس PayPal، Xoom، پول را به یک حساب بانکی در چین انتقال دهید. Xoom 2.25 درصد کارمزد نرخ ارز را دریافت می کند و برای نقل و انتقالات بانکی هزینه ای دریافت نمی کند.این بدان معناست که اگر 1000 دلار به چین بفرستید، 6333.60 یوان به حساب بانکی خود منهای 10 دلار کارمزد بانکی چینی دریافت خواهید کرد. می‌ توانید از کارت نقدی یا اعتباری خود برای انتقال پول به چین نیز استفاده کنید، اما در هر دو مورد 30 دلار هزینه پرداخت می‌ کنید. نقطه ضعف استفاده از Xoom این است که شما فقط می توانید حداکثر 2984 دلار آمریکا (18900 یوان) به چین ارسال کنید. از سوی دیگر، Xoom یک مزیت متمایز را نسبت به خدمات رقیب ارائه می دهد: سرعت ارسال پول. در چین، ممکن است انتظار داشته باشید که پول خود را در سه ساعت یا کمتر دریافت کنید. از آنجایی که تمام نقل و انتقالات Xoom رمزگذاری شده و تحت نظارت کلاه برداری قرار دارند، می توانید مطمئن باشید که پول شما ایمن خواهد بود.علاوه بر این، ناوبری وب سایت ساده است و همچنین می تواند به حساب PayPal شما متصل شود. همچنین برای دستگاه های تلفن همراه مانند اندروید و iOS قابل دسترسی است. 

ارز دیجیتال 

متأسفانه، برای افرادی که مایل به استفاده از دستگاه های خود پرداز بیت کوین در چین هستند، هیچ دستگاهی در این کشور وجود ندارد. ارز های دیجیتال به طور کلی معمولاً در چین ممنوع هستند، زیرا دولت از مردم می خواهد که به جای یوان دیجیتال از یوان استفاده کنند. 

خلاصه کلام

در این مقاله به بررسی روش هایی برای حواله بدون کارمزد یوان به چین پرداختیم . توصیه می کنیم اگر می خواهید به چین پول بفرستید و دنبال به صرفه ترین و مطمئن ترین راه هستید با مشاوران ما در بازرگانی آسان تجارت در ارتباط باشید و پول خود را بدون کارمزد به چین ارسال کنید.

خدمات ما چگونه ارزیابی میکنید؟
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاه خود را ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به اطلاع میرساند این مجموعه به غیر از دفتر مرکزی تهران هیچ گونه شعبه یا نمایندگی در سایر شهر های ایران ندارد

X