واردات بیل مکانیکی دست دوم از چین، آلمان و ترکیه

واردات بیل مکانیکی دست دوم از چین، آلمان و ترکیه

یکی از ماشین آلات کاربردی که در کار های عمرانی و معدنی استفاده می شود بیل های مکانیکی هستند که به وسیله بازویی که دارند می توانند به راحتی زمین را حفر کرده و در معدن ها مورد استفاده قرار می گیرد.

از ویژگی های این خودرو می توان به نصب چکش، مته، چنگک، گراپ، فلزیر، سنگ شکن و … بر روی بازویی این ماشین اشاره کرد به همین دلیل می توان از این خودرو در هر کاری استفاده کرد مثل پروژه های عمرانی و معدنی. تاجران ایرانی به دلیل نبود مشابه داخلی بیل مکانیکی در ایران به واردات بیل مکانیکی دست دوم و جدید از کشور های چین، آلمان و ترکیه می پردازند که در ادامه این مقاله به بررسی بیل های مکانیکی و واردات آن از کشور چین، آلمان و ترکیه خواهیم پرداخت.

انواع بیل های مکانیکی

بیل های مکانیکی از نظر کاربرد و ظاهری به انواع گوناگونی دسته بندی شده اند که در این قسمت از مقاله به معرفی آن ها خواهیم پرداخت.

احتراما این مجموعه با دارا بودن دفاتر تجاری در کشور چین ، آلمان و ترکیه در صورت داشتن هرگونه استعلام و قیمت جهت خرید "بیل مکانیکی دست دوم، آلمان و ترکیه" و انتقال آن به داخل کشور و انجام پروسه های تشریفات قانونی در کشور مبدا و ایران با مشاورین ما تماس حاصل نمایید و یا مشخصات فنی کالا و دستگاه مورد نظر را در شبکه های اجتماعی واتس آپ ، تلگرام یا ایمیل ارسال نمایید و در اسرع وقت کارشناسان ما با شما تماس حاصل خواهند نمود.

بیل مکانیک کابلی

بیل مکانیکی کابلی از یک اطاقک و چهار چرخ و یک بازو متشکل شده است این بازو در بعضی از بیل مکانیکی کابلی، مکانیکی یا هیدرولیکی است

بیل مکانیکی کششی

بیل مکانیکی کششی از یک اطاقک، جرتقیل، بیل کششی و کابل های مختلف تشکیل شده اند و کارایی های زیادی در انواع معدن ها و پروژه های عمرانی مانند: کانال زنی، لوله گذاری و … دارد

بکهولور

بیل مکانیکی بکهولور از ترکیب لودر و بیل مکانیکی ساخته می شود.

بیل های مکانیکی جام جلو

از این بیل مکانیکی برای حفاری در سطح زمین یا بارگیری کامیون ها استفاده می کنند که مجهز به چرخ های زنجیری است. بازو و بیل مکانیکی این ماشین قادر به تحمل فشار های بسیار سخت است.

بیل مکانیکی چنگک دار

این نوع بیل مکانیکی کاربرد های زیادی مانند: حفاری در تمام اعماق زمین، حمل و جابجایی و … دارد و بیش تر پروژه های معدنی مورد استفاده قرار می گیرد.

واردات بیل مکانیکی دست دوم از کشور آلمان

واردات بیل مکانیکی از کشور آلمان

آلمان یکی از بزرگترین کشور های تولید کننده بیل مکانیکی با کیفیت در دنیا است و کیفیت محصولات تولیدی این کشور باعث شده خریداران ایرانی تمایلی بیش تری نسبت به خرید بیل مکانیکی های دست دوم کشور آلمان را داشته باشند.

واردات بیل مکانیکی دست دوم از کشور چین

هر ساله بیش ترین میزان واردات بیل مکانیکی دست دوم و جدید از کشور چین است و به دلیل ارزان بودن محصولات چینی نسبت به کشور های دیگر، این ماشین آلات تقاضای زیادی دارند و گاها همین محصولات به دلیل ارزان بودن از کیفیت پایینی بر خوردار هستند.

و بعد از کشور چین بیش ترین واردات بیل های مکانیکی دست دوم از کشور امارات است اما کشور امارات تولید کننده اصلی این محصولات نیستند و به عنوان یک واسطه محصولات را از کشور چین خریداری می کنند و به کشور ایران می فروشند.

واردات بیل مکانیکی دست دوم از کشور ترکیه

کشور ترکیه نیز یکی از مونتاژ کنندگان بیل مکانیکی در جهان است و سپس مونتاژ محصولات خود را به کشور های دیگر صادر می کنند.

واردات بیل مکانیکی از کشور ترکیه

واردات بیل مکانیکی آسان تجارت

شرکت آسان تجارت با داشتن بیش از 8 سال تجربه در زمینه تجارت بین الملی می تواند تمام محصولات شما را به راحتی از گمرک ترخیص کرده. اگر قصد واردات بیل مکانیکی دست دوم از کشور های مختلف را داشتید می توانید با مشاوران ما در شرکت آسان تجارت تماس گرفته و مشاوره رایگان دریافت کنید.

جدول تعرفه گمرکی و HS CODE واردات بیل مکانیکی دست دوم از چین، آلمان و ترکیه

در این بخش از مقاله برای سهولت دسترسی شما کاربران عزیز جدولی را طراحی کردیم که می توانید تعرفه گمرکی و HS CODE محصول مورد نظر را مشاهده کنید و اطلاعات مورد نیاز را به راحتی کسب کنید.

ردیفکد تعرفهعنوانتعرفه ورودیواحدعملیات
18429بولدوزر، انگلدوزر (Angledozer)،‌گریدر، تسطیح‌کننده، اسکریپر (Scraper)، بیل مکانیکی،‌ماشین گودبرداری، لودر، و لودر بیل‌دار، ماشین کوبیدن و سفت‌کردن زمین و غلتک راه‌سازی،‌ قادر به حرکت بدون نیروی محرکه خارجی.جزئیات
2ـ بیل مکانیکی،‌گودبردار،‌لودر و لودر بیل‌دار:جزئیات
3ـ ـ ـ انواع بیل مکانیکی به قدرت 220 اسب بخار و کمترجزئیات
4ـ ـ ـ انواع بیل مکانیکی به قدرت 220 اسب بخار و کمتر:
خدمات ما چگونه ارزیابی میکنید؟
[کل: 1 میانگین: 5]

دیدگاه خود را ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به اطلاع میرساند این مجموعه به غیر از دفتر مرکزی تهران هیچ گونه شعبه یا نمایندگی در سایر شهر های ایران ندارد

X