خدمات کارگویی در شهر پکن چین

خدمات کارگویی در شهر پکن چین

شهر پکن یکی از پر جمعیت ترین و جزء بزرگ ترین شهر های کشور چین است که دارای قدمت سه هزار سال است و در بیش تر سلسله های تاریخی کشور چین این شهر پایتخت کشور چین بوده است به همین دلیل آثار تاریخی بسیار زیادی در این شهر وجود دارد و یکی از مراکز سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و تاریخی کشور چین محسوب می شود
همچنین این شهر دارای مراکز تجاری و کارخانه های بسیار زیادی است که تاجران را برای خرید و فروش و کار های تجارت ترغیب می کند به همین دلیل شرکت آسان تجارت به ارائه خدمات کارگو در شهر پکن چین می پردازد.

این مجموعه دارای تیم تخصصی جهت انجام خدمات حمل ، ترخیص ، خرید ، انتقال ارز در کشور چین، آلمان ، ترکیه ، امارات می باشد. جهت اخذ راهنمایی یا استعلام قیمت خدمات " کارگویی در شهر پکن چین" با مشاورین ما تماس حاصل نمایید. و یا درخواست خود را در شبکه های اجتماعی ، واتس آپ ، تلگرام یا ایمیل ارسال نمایید و در اسرع وقت کارشناسان ما با شما تماس حاصل خواهند نمود.

خدمات کارگو آسان تجارت در شهر پکن چین

خدمات کارگو آسان تجارت در شهر پکن چین

شرکت آسان تجارت به دلیل استقبال تاجران برای خرید و فروش در شهر پکن چین به ارائه خدمات کارگویی در این شهر می پردازد
این خدمات عبارتند از:

  • خرید و حمل کالا در شهر گوانجو چین
  • ترخیص کالا از گمرک های مبدا و مقصد
  • منبع یابی تولید کنندگان و فروشندگان محصولات در شهر پکن چین
  • عقد قرار داد با فروشندگان و تولید کنندگان کالا به صورت عمده و خرده
  • تحویل گرفتن کالا از فروشندگان و تولید کنندگان و بازرسی آن ها و سپس نشان دادن آن به مشتریان
  • ارائه افراد آشنا به فرهنگ چین و مترجم زبان چینی به تاجران و بازرگانان ایرانی در هنگام بازدید از کارخانه ها، شهر ها و در زمان عقد قرار داد.
  • نگه داشتن محموله ها در انبار و بسته بندی و ارسال کالا تمام توسط کارکنان شرکت آسان تجارت انجام می پذیرد
  • پیک آپ کالا ها و آماده سازی برای حمل محصولات به انبار و گمرک ها
  • اکسپرس کلیه کالا ها
  • حمل و نقل هوایی از شهر پکن چین به فرودگاه امام خمینی
  • ترانزیت کالابه گمرک های مورد نظر
  • خرید محصولات مورد نظر مشتریان و تاجران از وب سایت های آمازون، تابائو، علی باباو …

تمام مراحل انجام کارگو ر شهر پکن چین

اگر به دنبال تجارت طولانی هستید و به دنبال شرکتی معتبر هستید که بتوانند خدمات کارگو در چین را انجام دهد ما به شما شرکت اسان تجارت را معرفی می کنیم. شرکت آسان تجارت با حفظ منافع مالی و حقوق بازرگانان و تاجران در کشور چین تبدیل به یکی از موفق ترین شرکت های بازرگانی ایرانی در کشور چین شده است در این قسمت از مقاله به بررسی مراحل انجام کارگو به زبان ساده از چین خواهیم پرداخت.

افرادی که قصد تجارت در کشور چین دارند باید با بازار های این کشور آشنایی کامل را داشته باشند همچنین با فرهنگ و زبان این کشور آشنایی کامل را نیز داشته باشند و به تمام قوانین و مقررات تجارت در چین مسلط باشند ما در شرکت آسان تجارت به ارائه بهترین خدمات کارگو در کشور چین و شهر پکن چین می پردازیم.

مشکلات ایجاد شده در شهر پکن چین برای تاجران

مشکلات ایجاد شده در شهر پکن چین برای تاجران

چین یکی از پر جمعیت ترین و پهناور ترین کشور های جهان است که اقتصاد بسیار قدرتمندی دارد به همین دلیل دولت چین اهمیت خاصی به قرارداد های تجاری و بین الملی اشخاص و شرکت های اتباع خارج نمی دهد و این کار باعث بروز کلاه برداری های زیادی در اقتصاد کشور چین می شود.

کلام آخر

شرکت آسان تجارت یکی از بهترین شرکت های ارائه دهنده خدمات کارگو در چین است که با داشتن نمایندگی در شهر گوانچو چین و با همراهی کادری مجرب ایرانی به ارائه خدمات کارگو از چین می پردازد اگر شما هم قصد استفاده از خدمات کارگویی شرکت آسان تجارت را دارید می توانید با مشاوران ما در شرکت آسان تجارت تماس گرفته و مشاوره رایگان دریافت کنید.

خدمات ما چگونه ارزیابی میکنید؟
[کل: 2 میانگین: 3]

دیدگاه خود را ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به اطلاع میرساند این مجموعه به غیر از دفتر مرکزی تهران هیچ گونه شعبه یا نمایندگی در سایر شهر های ایران ندارد

X